søndag 5. februar 2012

Hvem skulle trodd - gult i vårt hus

Jeg har tidligere sagt at gult, ja det er liksom ikke helt min farge. Plutselig har jeg fått litt dilla... Gir meg vårlige assosiasjoner, og de lengter jeg jo etter! Skapet som var brunt, har nå blitt hvitt. Litt flikking gjenstår (som man kan se...), men utålmodige meg klarte ikke å dy meg med å ordne litt og ta bilder. 



Solen fra i går er byttet ut med snøsnøsnø i dag. Bare det kan gi seg litt, så tenker vi å stikke nesen på utsiden. Så lenge koser vi oss inne med fyr i peisen. 



Og velkommen til nye følgere. Setter stor pris på alle som vil kikke innom her nå og da:-) 

God søndag!

4 kommentarer:

  1. Knallkult med gult!
    Kjempestilig bilde:-)
    God søndag

    SvarSlett
  2. Gult er min favorittfarge, sammen med hvitt og sort:).
    liker bildene dine kjempegodt, skapet ble lekkert hvitt:).
    Takk igjen for tipset om øyeblikk konkuransen:).
    Her er det også innevær i dag, skikkelig snøstorm ute;).
    Fin søndag til deg
    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg er heller ikke gul. Men guriland hvor friskt og hærlig det er! Ikke til å se bort ifra at det vil snike seg inn her også..... Snøsnøsnøsnø på høyden hos oss

    SvarSlett