tirsdag 21. februar 2012

På badet

I lang tid har jeg sett på (og irritert meg over) stellebordet på badet vårt som har blitt brukt til allskens oppbevaring etter at vi sluttet å bruke det til det det er ment som. Derfor syntes jeg det nå var på tide at badet fikk en dæsj makeover. Stellebordet ble hevet ut, det samme ble badebaljen med et tonn av gud vet ha opp i. Inn kom kasser, kurver og en dose selfmade utsmykning.


Ikea hadde selvfølgelig ikke flere hvite hylleknekter igjen, så etter lang betenkningstid tok jeg med meg et par i bjørk i stedet for. På veien hjem funderte jeg på hvordan jeg skulle få det til å se mest mulig helhetlig ut. Og med inspirasjon fra kunstutstillingen som jeg blogget om tidligere, svingte jeg innom Panduro på veien for å lage min egen touch på disse kassene.


 Og for deg som lurer - det er meningen at pinnene skal stå litt skjevt:-)




4 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Likte godt pinnene i forkant, det var veldig kreativt synes jeg.

    SvarSlett
  2. Å så fint, herlig spa følelse:) Ha en flott dag, klem fra Agnete:))

    SvarSlett
  3. Dette så knallflott ut. Elsker hvitt sammen med lyst tre. Spafølelse!

    Smilte godt av innlegget ditt under. Herlig skrevet!

    Nyt kvelden. Her er telys og kubbelys tent, skuldrene senket og en liten bloggrunde for tur mens barna ser på tv. Senere gleder jeg meg veldig til å finne fram boka min :)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. God idé! Synes det ble kjempefint!
    Ha en flott helg!
    klem Hege

    SvarSlett