onsdag 7. mars 2012

I lampehjørnet

I dag er jeg i lampehjørnet og viser den jeg har lagt min elsk på - Caravaggio Matt fra Lightyears. Knallfin, og kommer i tre størrelser. Så enkel, så ren, så pen:-)

Alle bilder fra Lightyears/Design Cecilie Manz



En siste her som ikke er Caravaggio - men viser den fordi den var så innmari kul!!

Design Guillaume Delvigne
Fin dag da dere! Og igjen, tusen takk for søte kommentarer! Det varmer:-) Leser hver og en av de! Velkommen til nye følgere også. Stas!

5 kommentarer:

  1. Oh... these a so great!!! I'm getting greedy seeing them :-) Have a nice day!

    SvarSlett
  2. Jeg digger Caravaggio. Vi har to av typen Opal over spisebordet og er så fornøyde med valget. Men skulle ønske vi hadde et sted å ha disse i matt utførelse også, for de er virkelig lekre.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Digger Caravaggio jeg og!!
    Og jeg ønsker meg masse:)
    De matte er fiiiine ♥

    SvarSlett
  4. So brilliantly - thanks for sharing!

    Take care
    Tine

    SvarSlett
  5. Digger lampene.
    god bedring til sønnen din
    klem Hege

    SvarSlett