fredag 23. mars 2012

Urtekonsept - jeg går på!

Er du glad i Jamie? Jeg syntes han var fasinerende i en yngre periode når chef på tv var litt nytt, nå er det blitt så mye dilldall rundt dette kokkegreiene at jeg orker ikke følge med. Uansett - dette urtekonseptet hans syntes jeg var fint. Det er jo super enkelt å gjøre dette ved å gå til innkjøp av frø, jord og potter selv, men hvorfor ikke...


Litt må du ordne da, men det tar, la oss si 5 min alle tre til sammen. Så får vi se om det blir noe gode urter ut av dette... Bladpersille, med unntak av timian, er kanskje det jeg bruker mest i maten, de andre urtene er basilikum og gressløk. Den runde pucken der er jord som du løser opp i en skål med vann. To be continued:-)

Også er det jo helg a gitt!! Her vil den bestå av rydding, rydding, rydding, herlig hyttekos og middag med ikke mindre enn 10 gode venner! Det er ikke jeg som står for maten - det er deilig!

1 kommentar:

  1. Glad i Jamie? Jeg hadde min periode da han var yngre jeg også. Faktisk syntes jeg han var så smaskens at jeg fikk en kalender med bilder av ham i bursdagsgave av venninnegjengen da vi gikk i niende *knis* Nå er imidlertid begeistringen avtatt noe... Det er liksom ikke noe spesielt med ham lenger. Også ble jeg jo gift :p
    Nyt helga! Høres ut som den blir knall :D

    SvarSlett