fredag 13. april 2012

Award, litt tilbake og kaffebetong

Hele 10 dager siden forrige innlegg, veldig ulikt meg - men ble tatt av lite energi her på vårparten og flatet litt ut... Usikker på om jeg er helt tilbake enda, men det kommer seg nok :-)

Uansett, fikk en veldig hyggelig kommentar av Pantone Jane om at hun har gitt bloggen min en award. Så gøy! Tusen takk. Jeg velger å ikke gi den videre da det ikke er lenge siden jeg fikk og sendte videre selv + at det er lenge siden jeg har surfet rundt her i blogglandia... Men igjen tusen takk for awarden, Jane! Det inspirerer en litt slakk kropp!

I dag så jeg en reklame for en kaffemaskin i betong fra Lavazza som jeg syntes var helt fantastisk. Vet den har vært på markedet en stund, men fikk visst ikke øynene opp før i dag. Hadde vært litt kult å eie den egentlig:-)) Bildet er via her.


Det har vært en kort uke, og nå er det allerede helg!! Deilig det, blir godt vant med så mange påskedager fri:-)

12 kommentarer:

  1. Veldig stilig!
    Synes det hadde vært litt stille fra deg..
    Gratuelrer så mye med award!!
    fin helg til deg
    klem Hege

    SvarSlett
  2. Bare hyggelig :) Den fortjente du.
    Håper formen tar seg opp igjen snart. Ligger rett ut på sofa´n i dag selv jeg.. :(
    Kaffemaskina var råkul forresten ;)
    Ha en flott fredagskveld og helg.
    klem Jane

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke sett den kaffemaskinen før, var utrolig stilig:) Har vært stille fra meg også i det siste, men nå er det helg:) Har også mye å ta igjen, og gleder meg til å titte rundt i blogglandia igjen:) Nyt fredagen, klem fra Agnete:)

    SvarSlett
  4. Kanon tøff kaffimaskin! Den tror jeg må på min ønskeliste ja;);)
    God helg til deg.

    SvarSlett
  5. Hm... vet du hvor det selger kaffimaskinen?

    SvarSlett
  6. Greit med et lite avbrekk fra bloggverden når man føler seg pjusk da, sånn er det bare noen ganger :() Bra du er på bedringens vei nå :)

    Knalltøff kaffemaskin, den hadde gjort seg både på kjøkkenbenken og i stua! God helg til deg :)

    SvarSlett
  7. Så kul kaffe maskin, slik har jeg aldri sett før! Så hyggelig med award, fikk en selv her om dagen:) Håper bloggeformen din kommer seg snart:)

    SvarSlett
  8. Wow - for en knalltøff kaffemaskin! Ønske ønske... Og grattis med award:)

    SvarSlett
  9. Wow, va cool :)

    Jag är här inne för första gången och jag gillar det jag ser mycket! Jag kommer gärna tillbaka...om och om igen!

    Kram Tina

    SvarSlett
  10. Håper det er bra med deg!
    klem Hege

    SvarSlett
  11. Hei!
    For en flott blogg du har!! Alle ting her var helt nydelige.
    Jeg legger meg til som følger, og gleder meg til å se mer fra deg :)

    God helg :)

    SvarSlett
  12. Så moro at dere var i Provence! Nydelige steder der. Jeg liker kjempegodt Avignon. Håper du kommer tilbake snart! klem Hege

    SvarSlett