torsdag 15. mars 2012

Treff, kopper og lys

I går var jeg på Hagebloggtreffet på Skeidar. Sammen med andre bloggjenter (og en mann:-)), fikk vi omvisning, presentasjoner og stylingtips fra Hviit. Moro!

Det var mye kunstrotting, eller polyrattan som det het når jeg jobbet i møbelbransjen (noen år siden) å se, og kjenner jeg savner de litt strammere hagemøblene. Selv har vi både kunstrotting og de tradisjonelle hvite - men når huset er et skipperhus begrenser det seg kanskje hvor stramt det kan bli:-). Vi får se hva som skjer...

Vi fikk herlige goodibags med oss hjem, og i den var det blant annet to fine kopper.

Foto Skeidar
I tillegg loddet de ut forskjellige ting. Og hvem stakk ikke av med hovedpremien på 1500,- gavekort?? Joda, det var huset ved kanalen det:-) Derfor har jeg nå fire slike kopper og alle tallerkenene. Men det var mer til overs, og siden jeg falt litt for den nye interiørkolleksjonen fra BoConcept skled derfor noen lysestaker fra denne ned i handlekurven.


Fin torsdag til alle. Her fortsetter våren å yppe seg (veldig fin ypping), men det har blitt litt kaldere enn tidligere i uken. Så lenge sola skinner, varmer og gir lys er jeg fornøyd!

12 kommentarer:

  1. ÅÅÅ så fine, gratulerer :)

    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. Hege! Wow så heldig! Alt er jo helt perfekt!
    Grattis! Så moro det hørtes ut på bloggtreff!
    ha en fin dag! klem Hege

    SvarSlett
  3. Ohooo, heldige du:)
    Flotte saker du har kjøpt deg!!
    Digger lysestakene ♥

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Det var hyggelig at du kom:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  5. For noen kule lysestaker! De likte jeg godt. Så morsomt at du vant da.

    Fin dag til deg i sola. Her er det overskyet nå, men det skal i følge yr.no lette etterhvert. :)

    SvarSlett
  6. For noen sinnsykt kule lysestaker. Me like :)
    Gratulerer så mye med gavekortet. Så morsomt å vinne noe slikt. Kjempe kule kopper i allefall.
    Finfin torsdag til deg. Snart helg igjen vettu. Juhuu.
    klem Jane

    SvarSlett
  7. Heldigen deg:), sååå gøy:),
    jeg skal på bloggtreff med rogabloggere i kveld:), gleder meg stort:).
    Klem

    SvarSlett
  8. Så heldig du var, gratulerer! Flott servise. Og hagetreff høres kjekt ut:)

    SvarSlett
  9. Det var koselig å hilse på deg!
    Heldiggrisen som stakk av med DET gavekortet!

    Hilsen fra Stine

    SvarSlett
  10. Hei Hege
    tusen takk for så koselig hilsen fra deg!
    Ha en flott helg! klem Hege

    SvarSlett
  11. Haha, ja ikke sant! JEg kom på det etterpå at det var deg - det tar litt tid før hjernen reagerer ;-) Men veldig koselig treff, og for en premie du stakk av med!! Håper vi ses igjen snart!!

    SvarSlett
  12. Tusen takk for fin kommentar hos meg! Ville bare si at jeg synes bloggen din er absolutt nydelig! Legger meg til som følger med en gang! Blir så glad når jeg finner er blogg jeg bare digger :D Takk for flott inspirasjon :) Missunner deg forresten som har vårstemning på Østlandet! I Bergen regner det uten stopp...

    Ha en flott uke!

    SvarSlett